Smycze reklamowe prezentem dla pracowników sieci księgarń

Smycze reklamowe

Smycze reklamowe

Współcześnie bardzo liczy się dbałość o pracownika. W każdej branży, bez względu na wielkość firmy, jej dochody i inne kwestie, dbanie o zatrudnione osoby jest rzeczą bardzo opłacalną dla pracodawcy. Stąd też można się współcześnie spotkać z bardzo wieloma przejawami i formami dbania o pracowników. Można do tego zaliczyć podwyżki, premie, bony zakupowe, dodatkowe dni wolne, itp. Jest jednak też metoda, która pozwala łączyć dbanie o pracownika z reklamowaniem swoich usług. Jest to, rzecz jasna, wręczanie pracownikom upominków reklamowych, noszących firmowe nadruki, promujące przedsiębiorstwo. Takich upominków może być bardzo wiele, są one tanie. Najważniejsze w tym momencie jest jednak to, że pracownik, otrzymując podarunek, jest doceniony, a jego wysiłek – nagrodzony.

Taką taktykę stosują m. in. sieci księgarń. Są to zwykle zakłady pracy, zatrudniające w skali kraju setki osób. Dbałość o wszystkich jest więc nieco skomplikowana i z całą pewnością jest inwestycją. Nie zmienia jednak to faktu, że jest to inwestycja na pewno opłacalna, która szybko się zwraca.

Smycze reklamowe mogą być wręczane pracownikom księgarń w sytuacji, w której dany zakład pracy osiągnie wyjątkowo dobre wyniki w pracy. Jest to sytuacja częsta w tej branży, ale tym bardziej warto takie sytuacje wynajdywać i nagradzać, bowiem mobilizuje to pracowników do dalszych starań, nawet jeśli, jak wspomniano, wartość podarunku nie będzie duża. Nie o wartość bowiem tu chodzi a o sam fakt docenienia pracownika przez pracodawcę.

Smycze reklamowe mogą też trafiać do pracowników osiągających indywidualne dobre wyniki. Jest to np. wskazane w sytuacji, jeśli dany pracownik obchodzi jakiś okrągły jubileusz pracy w danej księgarni. Jeśli ktoś pracuje tu np. 10, 15, 20 lat lub więcej, powinien otrzymać podarunek, który będzie dowodem, że pracodawca troszczy się o swoich pracowników, również tych najbardziej zasłużonych i doświadczonych.

Jeśli natomiast pojedynczy pracownik osiągnie dobre wyniki w pracy w danym okresie, powinien także zostać wynagrodzony. Smycze reklamowe mogą być skromną formą takiej nagrody, oczywiście raz jeszcze warto podkreślić, że nagroda ta, sama w sobie, jest cenna. Zawsze też do podarunku, o którym mowa, można dołożyć dodatkowe gratyfikacje, np. pieniężne, dodatkowe dni wolne od pracy, itp. Każdy pracodawca nagradza według własnego uznania, ważne, aby o tym pamiętał.