Odzież reklamowa w kampaniach operatorów telefonii komórkowej

Odzież reklamowa

Odzież reklamowa

Operatorzy telefonii komórkowej należą w Polsce do dużych firm, cieszących się zainteresowaniem milionów klientów. Nie zmienia to jednak faktu, że usilnie konkurują z sobą o kolejnych klientów, podejmując rozmaite działania o charakterze marketingowym. Wśród tych działań są rozmaite kampanie o wydźwięku nie tylko czysto komercyjnym, ale także społecznym lub charytatywnym. Kampanie te są wmieszane często w ofertę komercyjną. W ramach tych kampanii operatorzy często wspierają się gadżetami reklamowymi, których rolą jest przyciąganie uwagi klientów.

Do najpopularniejszych gadżetów należy bez wątpienia odzież reklamowa. Elementy odzieży takie jak koszulki, bluzy, kurtki czy czapeczki, nadają się idealnie do wsparcia kampanii reklamowych, w tym tych o wydźwięku społecznym lub charytatywnym, ponieważ hasła, które na nich się umieszcza, są idealnie widoczne i czytelne. Powierzchnia odzieży o tym decyduje. Drugim czynnikiem jest widoczność – koszulki, bluzy, kurtki oraz czapeczki z daszkiem są noszone mniej więcej na wysokości ludzkich oczu.

Odzież reklamowa wspierająca akcje i kampanie operatorów komórkowych może być rozdawana np. na happeningach lub innego rodzaju imprezach plenerowych organizowanych przez danego operatora. W ramach kampanii, o których mowa, operatorzy często takie imprezy plenerowe organizują. Takie czapki z daszkiem lub koszulki mogą być bardzo dobrą pamiątką z imprezy oraz potwierdzeniem, że jest się przychylnym kampanii i wspiera danego operatora telefonii komórkowej. Noszeniem takich czapeczek czy koszulek zajmują się natomiast wynajęci przez operatora wolontariusze.

Rzecz jasna odzież reklamowa to jedynie wsparcie takich kampanii. Główny nacisk operatorzy kładą na reklamy telewizyjne. Nie da się jednak ukryć, że jest to wsparcie bardzo istotne. Pomaga bowiem przyciągać uwagę klientów w sposób bardzo skuteczny, o wiele skuteczniejszy od wielu innych narzędzi marketingowych. Stąd też bierze się popularność odzieży i innych gadżetów reklamowych. Są one po prostu bardzo skuteczne. Podane przykłady świadczą o tym niezbicie.